Dolar 46,2690
Euro 53,5644
Altın 6.277,08
BİST 13.938,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 21°C
Az Bulutlu
İstanbul
21°C
Az Bulutlu
Paz 25°C
Pts 27°C
Sal 29°C
Çar 28°C
KİRALIK DEPO ALANI İLANI

Kartal Esentepe M. E5 Yanyol 5705 ada 341 parselin doğusunda 8353 m² depolama alanı kiralıktır.
İletişim: 0 530 505 23 17

Gökhan Yüksel,Artık Sorumluluğumuz Çok daha Fazla

Gökhan Yüksel,Artık Sorumluluğumuz Çok daha Fazla
REKLAM ALANI
5 Nisan 2024 21:04
A+
A-

GÖKHAN YÜKSEL, CHP KARTAL’I ZİYARET ETTİ

31 Mart Seçimlerinde CHP’den yeniden Kartal Belediye Başkanı seçilen Gökhan Yüksel, bugün ilçe örgütünü ziyaret etti. Gökhan Yüksel’i ilçe Başkanı Mert Polat ve ilçe yönetim kurulu üyeleri ile partililer karşıladı.

 

Partililer tarafından coşkuyla karşılanan Yüksel, ilçe başkanı Mert Polat’a çiçek takdim etti. Ziyarette bir konuşma gerçekleştiren ilçe başkanı Mert Polat, seçimlerde birinci parti olmanın haklı gururunu yaşadıklarını vurguladı. Seçim çalışmalarında büyük özveri gösteren CHP kartal İlçe Örgütü’nün tüm birimlerine ayrı ayrı teşekkür eden Polat; “Bundan sonrada alanlarda olarak CHP’yi iktidara taşıyana kadar çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.

 

 

 

Daha sora söz alan Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel, CHP Kartal İlçe Örgütünün seçim çalışmalarında gösterdikleri çalışmalardan dolayı teşekkürlerini sundu. Yüksel yaptığı konuşmada; “31 Mart seçimlerini büyük bir olgunluk içerisinde geride bıraktık. Nu mutlu ki çok büyük olaylar yaşanmadan nezaket içerisinde tamamladık.

Çalışmalarımızın sonucunda halkımız bu görevi yine bize verdi. Biz bunu biliyorduk ama yine de olgunluğunu elden bırakmadık. Dün mazbatamızı alarak görevimize başladık. Artık sorumluluğumuz çok daha fazla. Bu sorumluluk içerisinde işlerimize kaldığımız yerden devam edeceğiz. Seçimler bitti artık hizmet gömleğini giyip Kartalımıza hizmet yolunda koşmaya devam edeceğiz” dedi.

REKLAM ALANI
ETİKETLER: