Dolar 46,2690
Euro 53,5644
Altın 6.277,08
BİST 13.938,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 21°C
Az Bulutlu
İstanbul
21°C
Az Bulutlu
Paz 25°C
Pts 27°C
Sal 29°C
Çar 28°C
KİRALIK DEPO ALANI İLANI

Kartal Esentepe M. E5 Yanyol 5705 ada 341 parselin doğusunda 8353 m² depolama alanı kiralıktır.
İletişim: 0 530 505 23 17

Üç Yıl Üç Dönem Güven Getirdi ..

Üç Yıl Üç Dönem Güven Getirdi ..
REKLAM ALANI
8 Temmuz 2024 21:48
A+
A-

 

Erzincan Refahiye Çatak köyü Derneği Genel kurul heyecanı yaşadı..

Erzincan Refahiye Çatak köyü derneği Genel Kurul Heyecanı Yaşadı. Mevcut başkan Müslüm Tepe üç dönemdir sürdürdüğü Dernek Başkanligı görevinde yeniden güven tazeleyerek Başkan oldu .Tek liste olarak yapılan Genel Kurulda Müslüm Tepe,köyüne yönetim kurulu üyeleri ve arkadaşları ile beraber devam dedi.

Genel Kurulda Yönetim kurulu üyeleri şu şekilde belirlendi .Kadir Palut,Şahin Üstündağ,Aziz Direk,Bülent Bal,Feramiz Palut,Mustafa Tepe,b

Birol Yaprak, Adem Topal ,Özgür Karataş,Harun Üstündağ oldu. Kadın kolları başkanlığına Zeynep Palut genclik kolları başkanlığı naFatih Palut atandı..

Yeniden güven tazeleyerek Başkan seçilen Muslüm Tepe,şu ifadelere yer verdi;hizmette yarış olunca kaybetmekde var kazanmakta ama kimse kaybedince kin ve küs tutmayacak bu köyün merkezindede ve metropol kentte dernekcikikdede hep aynıdır bölünerek yok birleşerek güç kazanırız dedi, biz kazanan değil harcayarak hizmet eden yönetim kurulu arkadaşlarız. Köyümüzün merkezine yaptığımız ve bitirmeye çaba sarf ettiğimiz hizmetleri devam ettirecegimizi. Aynı zamanda Yıllarca köyümüzde pazar yeri olan hizmeti yeni yılda büyük bir etkinlikle tekrar Çatak köyü pazarını faaliyete çevre il ,ilçe ve köylerimizin katkı ve destekleri muhtarimiz bülent karatas in gayretleri ve bizlerin çalışmaları ile hizmete başlayacaktır.Tepe sözlerine şöyle devam etti;bugüne dek yapmış olduğumuz faaliyetlerde bizlere destek veren başta Kartal belediye başkanımız Gökhan Yüksel’ e,Pendik belediyesi başkan yardımcısı Hakan Öğütçü’ye Ataşehir belediye başkan yardımcısı Abdullah Der’e,Sancaktepe Belediyesine, iş insanlarına Dernek ve Fedarasyon başkanlarına bir önceki dönem muhtarimiz Muzaffer Bal’a teşekkür etti. Basında bizleri var eden Nuray Yilmaza’da ayrıca teşekkür etti .Başkan konuşmasında Hersey Çatak köyü için diyerek konuşmasını bitirdi.

REKLAM ALANI
ETİKETLER: