Dolar 46,2690
Euro 53,5644
Altın 6.277,08
BİST 13.938,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 21°C
Az Bulutlu
İstanbul
21°C
Az Bulutlu
Paz 25°C
Pts 27°C
Sal 29°C
Çar 28°C
KİRALIK DEPO ALANI İLANI

Kartal Esentepe M. E5 Yanyol 5705 ada 341 parselin doğusunda 8353 m² depolama alanı kiralıktır.
İletişim: 0 530 505 23 17

Maltepe Belediyesi’nden öğrencilere kırtasiye desteği

Maltepe Belediyesi’nden öğrencilere kırtasiye desteği
REKLAM ALANI
11 Eylül 2024 16:30
A+
A-

BAŞKAN KÖYMEN ÇOCUKLARLA YAKINDAN İLGİLENDİ

Maltepe Belediyesi, 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılının başlamasıyla birlikte öğrencilere çanta ve kırtasiye desteğinde bulundu. Öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Esin Köymen, “Hepinizi kutluyorum. Umarım yeni dönemde velilerimizle, öğretmenlerimizle ve çocuklarımızla birlikte iyi bir dönem yaşarız.” dedi.
Maltepe Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü, “Okula İlk Adım Buluşması” adı altında okula yeni başlayan öğrencilere kırtasiye desteğinde bulundu. Yaşar Kemal Kültür Merkezi’nde çocuklara için balonlarla süslenen salonda gerçekleştirilen ve sık sık çocuk şarkılarının çalındığı etkinlikte, 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılının başlamasıyla birlikte okula yeni başlayan Maltepeli öğrencilere içinde kırtasiye malzemelerinin bulunduğu çanta hediye edildi.

“UMARIM İYİ BİR DÖNEMİ BİRLİKTE GEÇİRİRİZ”

Maltepe Belediye Başkanı Mimar Esin Köymen ve belediye başkan yardımcılarının da katıldığı etkinlikte Köymen çocuklarla tek tek ilgilendi ve hediyelerini verdi. Başkan Köymen etkinlikte “Bugün hepiniz ilk kez okula başlıyorsunuz. Hepinizi kutluyorum. Velilerimizin özellikle yüreğine ve emeğine sağlık. Şimdiden zorlu bir yolculuk çocuklarla birlikte sizleri de bekliyor. Umarım yeni dönemde velilerimizle, öğretmenlerimizle ve çocuklarımızla birlikte iyi bir dönem yaşarız. Tekrar hepinizi kutluyor, gözlerinden öpüyorum. Velilerimize de saygılarımı sunuyorum.” diye konuştu. (11.09.2024)

REKLAM ALANI
ETİKETLER: